klik-klik

Klik Me

Must Look

Tuesday 22 November 2011

Laksa Kelantan



My mum sampai magrib pada 20/12/2011..happy sangat setelah sekian lama sebab dah lama aku tak jumpa my mum..happy sangat bila orang-orang yang tersayang berada kat depan mata..rasanya semuanya sempurna tanpa memikirkan ketakutan,kegelisahan dan juga kebimbangan..macam biasalah my mum bila datang macam-macam dibawanyer beras,budu makanan lain..amat terharu rasanya..itulah kasih ibu kepada anaknya..aku amat memahami,.

so aku mmg xder mood nak kerja sementara my bb pun x berapa sihat so berkampung la kami kat umah..seronok sangat..my mum bawa laksa dan laksam dari kelantan lagi so pagi ni kami buat kuah lasa pagi2 lagi cos kelurga mertua dah nak pulang ke Bera dah sebb bapa mertua terpaksa kerja..so aku tapaukan kt mertua laksa tersebut..


Lama betul dah aku tak makan laksa hasil air tangan my mum..best sangat..so kami dapat menikmati sepuasnya..Darwisy apa lagi favnyer laksam..berkali2 makan...mmg suka sangat tue..

No comments:

Post a Comment